◆ Mizuri ◆

To be young and in love.

03 Hymn For The Weekend/ColdplayA Head Full of Dreams -

queen bee声音太美,以至于让我我一直无法忘怀这首的旋律,

好听cry惹,比首单还好听!!


A drink for me, drink for me
给我一杯 给我一杯酒
Oh-ah-oh-ah
哦 啊 哦 啊
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际
We're on a symphony
乐章萦绕在我们耳际
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际
A drink for me, drink for me
给我一杯 给我一杯酒

Oh-ah-oh-ah
哦 啊 哦 啊
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际
So high so high
如此酣畅淋漓
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际
Oh angels sent from up above
哦,从天而降的天使们
You know you make my world light up
你们点亮了我的世界
When I was down when I was hurt
当我跌落谷底 心伤不已
You came to lift me up
你们的到来 激励着我
Life is a drink and love's a drug
生活如酒 爱如迷药
Oh now I think I must be miles up
哦,我想我已漂浮到几英里高空
When I was hurt withered dried up
当我内心受伤干涸
You came to rain a flood
你们给我的爱汹涌如潮
So a drink for me, drink for me
那就再给我一杯 给我一杯酒
When I was so thirsty
在我口干舌燥时
We're on a symphony
乐章萦绕在我们耳际
Now I just can't get enough
如今我只是学不会满足
Put your wings on me wings on me
就将你的羽翼覆于我身上
When I was so heavy
当我不堪重负
We're on a symphony
乐章萦绕在我们耳际
When I'm lower lower lower low
当我不断下坠 下坠 下坠

Ah-oh-ah-oh-ah啊 哦 啊 哦
Got me feeling drunk and high
让我着迷 让我兴奋
So high so high
畅快淋漓
Oh-ah-oh-ah
哦 啊 哦 啊
I'm feeling drunk and high
我沉醉其中 兴奋不已
So high so high
畅快淋漓
Woo-ooo-ooo-woo
呜——
Woo-ooo-ooo-woo
呜——
Oh angels sent from up above
哦,从天而降的天使们
I feel it coursing through my blood
我感觉血脉偾张
Life is a drink your love's about
生活如酒 是你的爱
To make the stars come out
让群星布满深色的夜空
Put your wings on me wings on me
就将你的羽翼覆于我身上
When I was so heavy
当我不堪重负
We're on a symphony
乐章萦绕在我们耳际
When I'm lower lower lower low
当我不断下坠 下坠 下坠
Oh-ah-oh-ah-oh-ah
啊 哦 啊 哦 啊
Got me feeling drunk and high
让我着迷 让我兴奋
So high so high
畅快淋漓
Oh-ah-oh-ah
哦 啊 哦 啊
I'm feeling drunk and high
我沉醉其中 兴奋不已
So high so high
畅快淋漓

Ah-oh-ah-oh-ah啊 哦 啊 哦
La la la la la la la
啦啦啦啦啦
So high so high
畅快淋漓

Ah-oh-ah-oh-ah啊 哦 啊 哦
I'm feeling drunk and high
我沉醉其中 兴奋不已
So high so high
畅快淋漓
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际
Then we'll shoot across the
我们会如流星般划过
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际
Then we'll shoot across the
我们会如流星般划过
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际
Then we'll shoot across the
我们会如流星般划过
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际
Then we'll shoot across the sky
我们会如流星般划过天际


评论 ( 3 )
热度 ( 64 )

© ◆ Mizuri ◆ | Powered by LOFTER