◆ Mizuri ◆

To be young and in love.

Lost On You - LP

Lost On You-LP

when you get older plainer saner
当故事过去很久 你变得成熟 冷静和理智以后
when you remember all the danger we came from
当你想起我们那段感情中的所有的伤痕的时候
burning like embers, falling, tender
曾经的那些记忆已经被剧烈的燃烧成灰烬 坠落 消失不见
long before the days of no surrender
在那些互相伤害的日子之前
years ago
在那些好像过去很久了的时光里
and well you know
如果你还记得的话

smoke them if you got them cu'z its going down
合着烟一起吸进肺里吧 因为它们就要消散了
all i ever wanted was you.
你知道的 我想要的 只有你
I'll never get to heaven cu'z i don't know how.
我也想要找到去往天堂的路 可是我找不到
lets raise a glass or two
那不妨拿出我最好的酒
to all the things i lost on you
敬我失去的最好的你
oh oh
ooh
tell me are they lost on you?
告诉我 我是不是失去了你
oh oh
ooh
just that you could cut me loose
只有你可以让我溃不成军
oh oh
ooh
after everything I've lost on you
结局不过是 你离开我
is that lost on you?
告诉我 我真的失去你了
oh oh...
ooh
is that lost on you?
告诉我 你不会再回来
oh oh...
ooh
baby is that lost on you?
亲爱的 一切都结束了
is that lost on you?
是吗?
wishing I could see them back in nations understand the toil of expectations in your mind
我多希望你的心里其实是拼命的想回到我的身边
hold me like you never lost your patience
用力的抱住我就像以前一样
tell me that you love me more than hate me all the time
告诉我你好爱我 不想失去我
and you're still mine
让我知道 你还是我的
so smoke them if you've got them cu'z its going down
把记忆合着烟一起吸进肺里吧 因为它们就要消散了
all i ever wanted was you
除了你 其他的一切我都不想要啊
lets take a drink of everlisk? and turn around
让我们像以前一样喝醉了以后跳一支舞吧 好吗
lets raise a glass or two
好想大醉一场
to all the things i've lost on you
我不想知道这故事的结局 是失去你
oh oh
ooh
tell me are they lost on you
不想知道 是失去你啊
oh oh
ooh
just that you could cut me loose
你是我的软肋
oh oh
ooh
after everything i've lost on you
却不再是我的铠甲
is that lost on you
告诉我 你要离开了
oh oh...
ooh
is that lost on you
告诉我 你不会再回来
oh oh...
ooh
baby is that lost on you
我是要永远的失去你了
is that lost on you
对吗
oh oh...
ooh
lets raise a glass or two
就让我大醉一场吧
to all the things ive lost on you
不过是失去你
oh oh
ooh
tell me are they lost on you
不过是失去你
oh oh
ooh
just that you cold cut me loose
只有你可以伤害到我
oh oh
ooh
after everything i've lost on you
那么轻易的 便让我坠落悬崖
is that lost on you
从此 我失去了你
is that lost on you
从此 我也失去了自己
oh oh...
ooh


评论
热度 ( 2 )

© ◆ Mizuri ◆ | Powered by LOFTER